Legakan SELSEMA bayi dan keluarga mahupun resdung dengan Dr Sneez


Anda Mempunyai masalah berikut?






 Anda Selalu Selsema?

 Bersin di awal pagi?
Selalu Gatal Sekitar Mata 
Selalu Gatal Sekitar Hidung
Selalu Tersumbat Hidung
 Anak selsema selalu?! Selalu mengamuk sampai semua orang dalam rumah tidak tidur malam??

Anda Mengalami Gejala-gejala Resdung!!!


    Mahukah Anda Menyelesaikan masalah-masalah berikut TANPA Sebarang Kesan Sampingan?

    Usah buang masa dan duit anda lagi untuk mencari-cari penawar dan ubat sebelum mencuba penyelesaian kami. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect.
    Mari saya bongkarkan satu produk yang mampu mengawal masalah-masalah di atas. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini …


    RE: Cara  Berkesan Untuk Mengawal Selsema dan Gejala-gejala Resdung
    Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat anda,
    Memang saya sendiri faham hati, jiwa dan perasaan anda yang sedang mengalami masalah di atas 
    Hidup ini rasa macam tidak tenteram.Saya sangat memahaminya kerana saya juga seorang ibu seperti anda yang prihatin dengan kesihatan anak dankeluarga.
    Apabila anak selsema, atau anda diserang resdung setiap pagi, hari-hari mendatang terpaksa ditempuhi dengan hati yang berat dan langsung tiada keceriaan dalam hidup. Nak tak nak, anda terpaksa teruskan juga kehidupan dengan penuh tabah dan kesabaran, walaupun malam tak cukup tideur, walaupun pagi anda penat dengan bersin saban hari tanpa perubahan.
    Saya benar-benar faham, kerana saya sendiri telah berjumpa ramai ibu bapa yang mengalami masalah  seperti anda.Tentunya anda sendiri yang sedang mengalami masalah ini inginkan kehidupan lebih baik seperti:
    Anak tidak selsema teruk, jika selsema pun capat baik, atau masih boleh tidur LENA DI WAKTU MALAM!

    Anda pula Tidak selalu bersin di waktu pagi
    Tidak perlu ke klinik selalu untuk menyelesaikan masalah selsema
    Motivasi anda akan terus meningkat tinggi dan mampu memberi prestasi terbaik di pejabat. Terutama sekali ketika anda bermesyuarat di pejabat, kerana tiada kegatalan di bahagian mata dan hidung
    Rakan-rakan anda atau pasangan anda akan lebih selesa bersama anda.


    Atau untuk anda yang masih mencari-cari teman hidup, anda akan lebih yakin untuk mendekati atau didekati sesiapa pun. Mana tahu orang yang anda minat tu bakal menjadi teman hidup anda yang boleh membahagiakan hidup anda suatu hari nanti. InsyaAllah saya doakan.
    Tapi anda sedar semua impian itu bukan semudah yang disangka untuk menjadi suatu kenyataan dengan masalah yang melanda diri anda kini. Jikalau MASALAH yang kian teruk dan serius itu anda biarkan, nasib anda akan bertambah-tambah tidak seperti yang anda inginkan …
    Memang Buruk Padahnya Jika Terus Biarkan Gejala-gejala Di Atas
    Ramai yang berpendapat, masalah di atas ialah sesuatu yang biasa.
    Kenyataan ini adalah salah sebenarnya!
    Masalah di atas adalah sesuatu yang tidak normal sebenarnya. Jika anda mengalaminya, anda perlu bertindak dengan cepat supaya kesan buruknya dan komplikasinya tidak akan bertambah melarat. Jika anda terus berdiam diri tanpa sebarang nasihat yang profesional, banyak kesan buruknya.

    Kesan-kesan buruk jika masalah anda dibiarkan begitu sahaja adalah seperti:




    Bengkak, darah dan jangkitan kuman dalam salur hidung!


    “Arrggh! Cukup lah! Saya dah tak sanggup dengar dan hidup menderita lagi macam tu”, kata anda dalam hati.
    Memang saya amat faham akan perasaan anda itu.
    Usah risau, sebenarnya anda memang mampu selesaikan segala masalah dan keperitan anda yang terpaksa hidup menderita bersama  masalah di atas
    Tapi sebelum saya dedahkan kepada anda jalan penyelesaiannya, izinkan saya untuk perkenalkan diri saya terlebih dahulu…
    Siapa Saya Untuk Cakap Pasal Masalah Ni?
    Hebat Sangat Ke Produk Buatan Malaysia ni?

    Rasanya, sebelum kita pergi lebih jauh, ada baiknya saya perkenalkan siapa insan disebalik produk hebat Dr Sneeze yang berjaya membantu ribuan ibu bapa di Malaysia tidur malam ketika anak selsema, dan membantu meredakan bersin setiap pagi mereka bermasalah resdung terlebih dahulu.
    Nama beliau adalah Dr Sazali Mohamed Sharif, telah berkhdimat sebagai doktor bertauliah selama 25 tahun.

    Beliau mempunyai klinik sendiri yang terletak di Shah Alam. Berikut adalah alamat lengkap klinik beliau :
    Alamat: Klinik Cybermedik Bukit Kemuning, no 31 Jalan Strereng 34/6 Taman Industri Ringan Bukit Kemuning, 40400 Shah Alam, Malaysia.
    Telefon: 03-5880 6534 /03-5161 8523
    Waktu Operasi:-
    Isnin - Jumaat: 9AM – 9PM
    Sabtu: 9AM – 1PM
    Ringkasan berkenaan dengan latarbelakang pendidikan dan pengalaman beliau dalam bidang perubatan adalah:
    • Mendapat Sarjana Kedoktoran (M.D) daripada Universiti Sains Malaysia.
    • 25 Tahun dalam Perubatan Masyarakat
    • Telah berjaya mengeluarkan produk sendiri di bawah jenama “DrSneez”.
    • Cara rawatan yang beliau paparkan telah diolah setelah beliau membaca buku-buku berkenaan rawatan terkini dan pengalaman perubatan selama 25 tahun.
    Senang sahaja, sebagai kesimpulan, saya memang benar-benar layak dan ingin MEMBANTU anda Menyelesaikan masalah anda dengan produk hebat ini,InysaAllah .Itulah tugas saya.

    Memang tiada lain, saya di sini akan membantu anda menghilangkan masalah anda dan mengembalikan keyakinan diri anda .
    Tapi saya sedar, mungkin anda tidak tinggal berhampiran sekitar saya di Ukay Perdana,Ampang, Selangor. Kalau anda duduk dekat, memang anda boleh bila-bila sahaja bertemu saya, tiada masalah.
    Kini anda tak perlu berasa gundah-gulana lagi. Oleh kerana keterbatasan jarak dan masa anda, demi anda  produk hebat iaitu:


    DRSNEEZ boleh diperoleh terus ke depan pintu anda! 

    Kini segala pemasalahan mampu diselesaikan dengan produk yang  menggunakan teknologi resapan terkini ini…


    Memperkenalkan DRSNEEZ -Hanya Sapu -Mudah dan Cepat Melegakan

    --------------------------------------------------
    SMS "DRSNEEZ" kepada saya Puan Hanis SEKARANG di 013.3080.397 untuk order!
    (harga tidak termasuk kos pos. Kos pos RM6 (SM) atau RM10 (SS) utk 1-6 unit,
    SMS sekarang untuk tahu bagaimana dapatkan kos pos PERCUMA!)

    --------------------------------------------------

    Produk ini adalah dalam bentuk krim sapuan.
    Ingat, DRSNEEZ ini bukan sebarangan KRIM.
    Ia telah dbangunkan oleh saya yang merupakan doktor sebenar.
    Menggunakan teknologi resapan terkini -thrudermal
    Berikut adalah  kandungan ramuan  DRSNEEZ  ini di campur dalam krim berasaskan air:
    Curcuma Longa Domestica- Kunyit


    Nigella Sativa- Habbatus Sauda
    Foeniculum Vulgarae- Jintan 


    Coffea Arabica- Kopi
     Kelebihan Krim Sapuan DRSNEEZ adalah
    Sesuai Untuk Semua Peringkat Umur
    Ramuan Alami
    Tiada Kesan Mengantuk
    Tiada Dadah Merbahaya
    Hanya Sapu 
    Kesan yang cepat
    Mudah Dibawa
    Mudah Diguna
    Teknologi Resapan Terkini
    Hanya Sedikit 
    Jimat

    ==================================================
    Anda Masih Tak Percaya Dengan Saya & Ragu-Ragu?
    ==================================================
    Tak mengapa, saya tak salahkan anda jika anda merasa ragu-ragu.Tapi biarlah saya tunjukkan kepada anda TESTIMONI pengguna DRSNEEZ.
    Semoga anda mampu membuat penilaian sendiri melalui pemerhatian anda berikut.Berikut adalah testimonial SEBENAR daripada antara pengguna yang SEBENAR:





    Nurul Ain , 27 tahun
    Terengganu

    Saya alami resdung sejak dari kecil lagi.bila dah tak tahan sangat gata-gatal,sy akan ambil pil loratidin.tp kesannya memang ngantuk la,baik la 2,3 hari lepas tu jadi lagi.bila dah ada baby,saya dah tak makan pil tu walaupun gatal2,saya tahan je sebab risau malam-malam baby nak susu,takut tak bangun.hihi.

    Alhamdulillah,dapat jumpa ngan krim drsneez.sekali sapu dh rse keberkesanannya,siap keluar hingus warna kuning berbau agak busuk,mungkin hingus lama yang terperangkap.alhamdulillah,sekarang dah kurang dah gatal2.trima kasih drsneez"





    Roshazira , 27 tahun
    Terengganu

    Sebelum ini, saya menghadapi masalah gatal-gatal mata, telinga dan hidung tersumbat.Ia memberi masalah pada saya yang bekerja dan bertudung terutama dalam bulan puasa apabila gatal-gatal telinga berlaku. Tapi, semenjak menggunakan produk selsema DrSneeze ini, masalah saya dapat diatasi. Tiada lagi gatal-gatal mata, telinga dan masalah hidung tersumbat. Terima kasih DrSneeze kerana produk yang berkesan ini.





    Muhammad Syafiq, 28 tahun
    Kuala Lumpur.

    Saya mempunyai resdung. Apabila makan udang atau makanan  
    berunsurkan udang seperti belacan, hidung saya pasti akan gatal  pada malam sebelum  tidur,Apabila waktu pagi pula ,selepas mandi
     saya pasti akan bersin banyak kali.
    Tetapi sejak menggunakan Dr Sneez semua itu tidak ada lagi. Saya boleh makan udang, tidur dengan lena dan bangun serta mandi pagi dengan baik dan sihat. Alhamdulillah.




    Arisya Safiyah, 5 Tahun
    Johor

    Alhamdulilah anak saya bertambah baik selepas menggunakan drsneez... kalau tak tiap2 bulan mesti ke klinik ambil nebulizer kerana asthma...puncanya dari alahan dan selsema tapi selepas menggunakan drsneez gejala selsema dah jarang berlaku dan astma pun pun macam tak kena.walaubagaimanapun mesti ambil berat lagi.... sungguh jimat dan senang digunakan serta selamat dan tidak memberikan apa2 effect (kalau ubat-effect mengantuk) tapi drsneez cepat berkesan kerana kesan resapan. apa2 pun terima kasih drsneez



    Nur Amni Mardiyah, 7 bulan

    Selangor

    Anak saya selalu mengalami selsema dan bersin. Sebelum ni saya menggunakan produk vicks sapu pada hidung. Tapi selsema tetap menjadi-jadi. Kawan sekolej saya memperkenalkan Dr.Sneeze kepada saya dua minggu yang lepas. Alhamdulilah selsema anak saya tiada lagi. Dia dapat tidur malam tanpa ada gangguan bernafas. Tidur lena sampai pagi. Bangun Pagi dengan ceria sekali.



    Najmia Tihani, 6 bulanKuala Lumpur
    Alhamdulillah,sejak ada Drsneez, masalah selsema tidak menjadi masalah besar lagi waktu siang /malam bagi anak kecil dan ahli  keluarga kami.
    Najmia masih menyusu susu ibu.Selalunya masalah selsema sering menyebabkan dia mengamuk dan tidak tidur malam kerana tidak dapat bernafas dengan selesa semasa menyusu,Letih,lapar dan mengantuk menyebabkan kesihatan selsema yang sedikit pun,menjadi masalah besar berhari-hari untuk mama dan abah.
    Tetapi, dengan adanya sapuan krim DRSNEEZ, anak penat,mengamuk atau kelaparan tanpa susu tiada lagi, kerana dapat bernafas dengan baik walaupun selsema, Hingus juga mudah cair dan kering, serta tidak mudah menjadi kuning jika lebih awal disapu.  Tiada lagi masalah hidung tersumbat! Alhamdulillah. Untuk anak-anak lain yang dah besar pun sesuai sangat. Bersin waktu pagi atau ketika cuaca sejuk juga tiada atau sangat minima!

    ==========================================================================


    Mereka telah terbukti berjaya mengurangkan masalah dengan DRSNEEZ
    Anda pun mampu sebenarnya memiliki hasil seperti mereka ini.

    Tapi sebelum tu, mungkin sekarang anda tertanya-tanya pula, berapakah harga produk ini? 

    Pelaburan Kecil Anda Menyelesaikan Banyak Masalah Harian Anda!!!

     Jika anda tanya saya nilai sebenarnya harga asal produk ini mahal.
    Jika di kira dengan kepakaran dan pengalaman Dr Sazali Mohamed Sharif selama 25 tahun sebagai doktor perubatan, , kajian yang dilakukan serta pengalaman saya merawat  pesakit,termasuk segala ilmu dan pengalaman tersebut telah dikumpulkan untuk mengeluarkan produk ini.
    Jika anda tanya saya, kos consultation dan rawatan di klinik sahaja boleh mencecah hingga RM50-200 secara purata untuk sekeluarga setiap bulan, tidak kira lagi jika tidak sembuh,atau berulang lagi bulan depannya dan perlu keluarkan kos ke klinik lagi.
    Tapi dengan memiliki DRSNEEZ ini, anda tak perlu belanjakan wang anda sebanyak itu.
    Saya bagi anda harga mampu milik iaitu hanyalah  RM50 SAHAJA!
    Murah, memang jauh lebih murah daripada nilai sebenar PRODUK INI.Berbaloi dengan kesihatan anak anda, tidak perlu makan ubat yang mengantuk dan asyik tidur tiap kali selsema,atau mengamuk tiap malam atau tiap kali menyusu kerana hidung tersumbat atau tidak selesa.

    --------------------------------------------------
    SMS "DRSNEEZ" kepada saya Puan Hanis SEKARANG di 013.3080.397 untuk order!
    (harga tidak termasuk kos pos.
    SMS sekarang untuk tahu bagaimana dapatkan kos pos PERCUMA!)


    Masih Rasa Mahal! Lihat Kajian ini





    Sapuan sedikit, sebesar biji beras sahaja setiap kali, di T zon hidung anda, insyaAllah kesan kelegaan hidung terasa dengan segera! 


    Amat Menjimatkan!!!
    Anda Perlu Bertindak Cepat, Sebelum Kerugian!
    Anda tak perlu tangguh-tangguhkan lagi membuat keputusan yang bijak untuk miliki DRSNEEZ
    Ingat nilai sebenar harga produk ini. 


    Selain itu, janganlah anda berlengah-lengah lagi mencari jalan penyelesaian masalah anda. Makin lambat anda bertindak dengan betul, makin parah dan serius masalah anda tu.
    Jika prestasi kerja anda terganggu kerana masalah ini, inilah penyelesaian yang anda cari-cari. 
    Jadi jangan biarkan masalah anda terus-menerus menghantui hidup anda.
    Usah buang masa lagi, lakukan tempahan DRSNEEZ sekarang …
    --------------------------------------------------
    SMS saya Puan Hanis SEKARANG di 013.3080.397 untuk order!
    (harga tidak termasuk kos pos. SMS sekarang untuk tahu bagaimana dapatkan kos pos PERCUMA!)

    --------------------------------------------------

    Payment to:
    CIMB Hanis bt Kamis 1434 0005 040203
    atau

    MAYBANK Smiley Bear Ent. 5621 8812 5745
    Jika perbankan online sila masukkan
    email haniskamis@gmail / SMS :013.3080.397

    Selepas pembayaran maklumkan saya melalui email atau sms 013.3080.397 maklumat berikut:

    nama bank (maybank atau CIMB),
    masa bayaran,
    jumlah bayaran, nama produk,
    nama penuh, alamat penghantaran, dan juga phone no untuk kami pos :)

    ------------------------

    Kos pos 1 - 6 tiub ( 1o ml satu tiub) RM6 Semenanjung /
    RM10 Sabah Sarawak

    lawati entry kami dan testimonial lain tentang Drsneez di link ini http://bit.ly/ZITgCI
    -----------------------




    Anak selsema kerana reaksi badan terhadap alahan / tindakbalas melawan penyakit/kuman,
    Bendung sejak awal, agar selsema tidak melarat menjadi kuning, kahak / menjangkiti pari-paru.

    Saya sudah serik anak selsema terlalu lama hingga menjadi jangkitan kuman di paru-paru,
    makan antibiotik yang pelbagai jenis, di X-ray dan masuk ward hingga disahkan Acute bronchitis sejak umur 4 bulan,

    Jangan biarkan selsema biasa-biasa tu jadi luarbiasa dan teruk.

    Ubati dengan krim Drsneez daripada bahan semulajadi ini tanpa dadah atau kesan sampingan.
    Kami faham dan prihatin, kerana kami juga ibu bapa seperti anda (^____^) 



    No comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...