Pertama kali berkenalan dengan Cloth Diaper?

Kalians,

Saya faham perasaan berbelah bagi anda,serba salah, excited, teruja,pening,confuse anda bila first time dengar pasal cloth diaper ni...punya la banyak terms dan cara-cara itu,ini..Hmmm..

Anda tidak keseorangan, saya pun macam tu jugak..memula dulu.. Hehe...
Tapi, sekarang tidak lagi... (^_^)b..cewah!

Kalians boleh je hubungi saya,setkan appointment or YM / email  je pon boleh..
Selagi mampu tangan, mata, mulut  ini melayan..saya akan explain.
Mudah je sebenarnya...Saya akan explain cara paling mudah, siap demo sekali.

Kalau puan nak adakan demo group pun boleh. Jemput kawan-kawan ramai-ramai dengar saya berceloteh bab ni..tapi make an appointment dulu yaa... (^_^)..nanti nervous saya dibuatnya...

Selamat berCLOTH DIAPER dari kami di Smiley Bear 2u !

Pertama kali nak berkenalan dgn CD?

Anda boleh hubungi saya untuk temujanji, untuk tengok-tengok, pegang-pegang sendiri (^__^) rupa sebenar CD Lunatots, Coolababy dan brand lain yang saya ada secara 'live' (lagi puas hati bila membeli kan?) jika anda berdekatan:




 
 Ukay Perdana -Bukit Antrabangsa -Ampang Point -TESCO Ampang - KLCC-Taman Keramat AU2-AU5 & Setiawangsa - Stesyen LRT Gombak& Taman Melati


Hubungi saya, Puan Hanis untuk sebarang temujanji.
Hp : (013.3080.397)
Email : (haniskamis@gmail.com)
YM : (luciahans@yahoo.com)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...